.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صادر نشدن مجوز برای راهپیمایی روز پنجشنبه

وزیر کشور اعلام کرد: هیچ مجوزی برای راهپیمایی و تجمع در روز پنجشنبه هفته جاری صادر نشده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، صادق محصولی وزیر کشور روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره شبهات مطرح شده در باره سلامت انتخابات اخیر اظهار داشت: آنچه که روشن است اگر موارد به صورت مشخص ارسال شود ما نیز به طور مشخص پاسخ می دهیم.

وی افزود: از جمله این موارد نامه ای است که توسط یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور ارائه شد و ما نیز مورد به مورد به نامه مزبور پاسخ دقیق دادیم و پاسخ ها به اندازه ای روشن و شفاف است که نشان می دهد هیچ یک از مسائلی که مطرح می شود وارد نیست .

محصولی ادامه داد: اگر تخلفی مربوط به قوه قضائیه باشد مانند برخورد نا مناسب یکی از مجری ها که می خواسته رای بدهد ، طبیعتا به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

وزیر کشور همچنین گفت: اینگونه موارد جهت رسیدگی مطابق قانون به قوه قضائیه ارسال می شود.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تا کنون صندوقی ابطال شده است ، تصریح کرد: شورای نگهبان باید در این مورد اظهار نظر کند که تا کنون چنین مطلبی عنوان نشده است.

محصولی در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا تحقیقاتی درباره اغتشاشات اخیر صورت گرفته و آیا قرار است شما توضیحاتی را به مجلس ارائه کنید، اظهار داشت: در باره راهپیمایی هایی که به صورت غیر قانونی انجام می شود این سئوال مطرح است که چرا صورت می گیرد؟ کسی که معتقد بود قانون گرا است چرا مردم را تحریک می کند؟ لذا اگر مردم بدون مجوز قانونی به راهپیمایی ها دعوت شوند و در ادامه آن اغتشاشاتی صورت بگیرد مسئولیت افرادی که دچار آسیب های مالی و جانی می شود به عهده چه کسانی است؟

وزیر کشور خاطر نشان کرد: طبیعتا همه مسائل به عهده آن شخصی است که مردم را دعوت می کند.

وی افزود: در این میان افرادی به دلیل اینکه مزدور بیگانه هستند و جو را آلوده نشان می دهند زمینه را فضای نامناسب در کشور ایجاد می کنند، بنابراین وزارت کشور تلاش کرده که نیروی انتظامی سعی کند تا آسیبی به مردم نرسد.

وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد به جان و مال مردم، مغازه داران و اموال عمومی خسارت وارد کند وظیفه نیروی انتظامی هم برخورد با این موارد است.

وزیر کشور تاکید کرد: از ابتدا نباید دعوتی از کسی برای شرکت در راهپیمایی های غیر قانونی صورت بگیرد لذا کسی که ادعا می کند قانونگرا است باید پاسخگوی این خونها باشد. چرا که تک تک این آسیب ها پیگیری خواهد شد و قوه قضائیه باید به موقع به این مسائل رسیدگی کند.

محصولی اضافه کرد: کسانی که بر خلاف قانون و ادعاها مردم را به راهپیمایی های غیر مجاز دعوت می کنند آیا فکر می کنند پس از پایان راهپیمایی اتفاقی برای کسی نمی افتد و همین که بگویند والسلام آیا بعدش به آنان مربوط نیست؟ نمی توان گفت که به آنان مربوط نیست.

وی تصریح کرد: آنچه که به عنوان اشکال مطرح می شود به عنوان شائبه نیز بیان می شود و ما وظیفه خود می دانیم اطلاع رسانی کنیم. همانگونه که تا کنون به سئوالات پاسخ داده ایم.

وزیر کشور در پاسخ به سئوال دیگری مبنی براینکه قرار است پنجشنبه تجمعی صورت بگیرد آیا مجوزی دراین خصوص صادر شده است یا خیر، خاطر نشان کرد: هیچ مجوزی برای راهپیمایی و تجمع صادر نکرده ایم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.